Naročanje:
Postopek nakupa
Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
- Izbira artikla: Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini. V seznamu kupec izbere ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želi naročiti. S klikom na gumb »V košarico« kupec doda izdelek v nakupovalno košarico.
- Nakupovalna košarica: Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu. V njej lahko spremeni količino izdelkov ali pa jih odstrani iz seznama. S klikom na gumb »Na blagajno« gre na naslednji korak nakupa.
- Blagajna: Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo ter izbere način dostave in plačila. Kupec lahko k naročilu pripiše tudi morebitni komentar. S klikom na gumb »Pregled naročila« gre še na zadni korak pred zaključkom nakupa.
- Pregled in potrditev: V tem koraku kupec še enkrat preveri vpisane podatke, vsebino naročila ter izbran način dostave in plačila. S klikom na gumb »Zaključi nakup« kupec zaključi postopek nakupa, s klikom na gumb »Nazaj« se pa lahko vrne na prejšni korak in popravi podatke.
Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi.
Ponudnik ob prejemu potrdtive o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave ter v 10 dnevnem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo dostave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov.
Preklic naročila
Kupec lahko svoje naročilo prekliče tako, da na elektronski naslov narocila@3ehisa.si pošlje zahtevek za preklic naročila ali po telefonu na telefonsko številko 040 266 615.
Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano.
Spreminjanje naročila
Kupec lahko svoje naročilo spremeni tako, da pošlje zahtevek na email narocila@3ehisa.si za preklic naročila in odda novo naročilo.
Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi. Morebitni popusti se med seboj ne seštevajo.
4. Odstop od pogodbe, vračilo blaga, garancija
Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ta pravica velja le za fizične osebe.
Kupec izdelke vrne na lastne stroške.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje 3exhiša d.o.o. , o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti).
Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga iz strani kupca ali osebe, ki jo za prevzem določi kupec.
Pogoji za odstop od nakupa:
- kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe,
- kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja,
- kupec mora artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, brez vidnih znakov uporabe, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec,
- kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.